niedziela, 9 października 2011

!Hola!

Na początek piosenka, poniżej znajdują się słowa



Esa mujer me esta matando - Ta kobieta mnie zabija
Me ha espinado el corazón - Przekłuła moje serce
Por más que trato de olvidarla - Chociaż staram się o niej zapomnieć
Mi alma no da razón. - Moja dusza nie przyznaje racji

Mi corazón aplastado - Moje serce zmiażdżone
Dolido y abandonado - Obolałe i opuszczone
A ver a ver tu sabes dime mi amor - Widząc widząc ty wiesz powiedz mi moja ukochana
Cuanto amor y que dolor nos quedó - Ile miłości i co za ból nam pozostał

Ah ah ah corazón espinado - Aj aj aj przekłute serce
Como duele me duele mamá - Jakże boli boli mnie mamo
Ah ah ah como me duele el amor - Aj aj aj jakże boli mnie miłość

Como duele como duele el corazón - Jakże boli jakże boli serce
Cuando uno es bien entregado - Kiedy ktoś jest bardzo oddany
Pero no olvides mujer que algun día diras - Ale nie zapominaj kobieto że któregoś dnia powiesz

Ay ay ay como me duele el amor - Aj aj aj jakże mnie boli miłość

Ah ah ah corazón espinado - Aj aj aj przekłute serce
Como duele me duele mamá - Jakże boli boli mnie mamo
Ah ah ah como me duele el amor - Aj aj aj jakże boli mnie miłość

Como me duele el olvido - Jakże boli mnie zapomnienie
Como duele el corazón - Jakże boli serce
Como me duele estar vivo - Jakże boli mnie istnienie przy życiu
Sin tenerte a un lado amor - Nie mając ciebie obok ukochana

Corazón espinado... - Przekłute serce...


Tutaj możecie pocztać o Carlosie Santanie
Ta strona może wam się przydać do nauki hiszpańskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz